»Tako ustvari kompakten preplet skrbno izrisanega ekonomsko-političnega konteksta filma in premišljeno izbranih poudarkov njegove filmske govorice, kar ji omogoči kritično in prepričljivo presojo raziskovalnih in estetskih odločitev dokumentaristov.«
»Avtoričina razčlemba nikakor ni monološka, ampak z duhovitimi primerjavami in drznim zaključkom bralca vabi k dodatnemu razmisleku tako o obravnavanem filmu kakor o odnosu do umetnosti same.«
»Oberstar pogovor krmili z odličnim poznavanjem snovi in igrivo radovednostjo, Vrdlovec pa se na njegova vprašanja odziva z intimnimi in analitičnimi razmisleki, ki izrišejo barvito sliko (osebne in obče) zgodovine pisanja o filmu v Sloveniji.«
»Inovativna režija daje gledalcem možnost globokega povezovanja z vsemi liki, njihovimi usodami, žalostjo in veseljem, obenem pa odpira številna vprašanja sodobnega človeka – od odnosov med moškimi in ženskami do vloge umetnosti v današnjem svetu.«
»V času, ko meje znova pridobivajo pomen in se Evropa sprašuje o svoji prihodnosti, retrospektiva ponuja neprecenljivo priložnost za refleksijo o tem, kaj pomeni sobivati na prelomnici narodov, ideologij in zgodovinskih sprememb.«
»Dovolj mi je tega, da veliki režiserji, ki obvladajo svojo obrt in točno vedo, kaj počnejo, mučijo občinstvo. Povrhu to počnejo namenoma in zelo prefinjeno. Prepričana sem, da bi morali svoje veščine in znanje uporabiti kako drugače in ustvarjati boljšo umetnost.«
»Je resnično udaren filmar, je raziskovalec in interpret, predan raziskovanju povsem lastnega filmskega izraza, a tudi prezrtih družbenih skupin, manjšin in skritih dimenzij pomembnih gibanj in osebnosti v slovenski kulturi.«
»Vsakogar, ki se v zadnji polovici stoletja zanima za filmsko umetnost in kulturo, se filmskemu izrazu posveča na tak ali drugačen način ali redno hodi v Kinoteko, je zanesljivo močneje ali nežneje zadela silovita ljubezen do filma Jožeta Dolmarka.«